Mūsų patirtis
Klaipėdos uoste yra 154 krantinės. Nuo 1993 metų apie 95% krantinių pastatytos naujai, rekonstruotos ar suremontuotos.
UAB „Hidrosfera“ paruošė 102 krantinių, kurių bendras ilgis apie 14 km ir gylis nuo ~ 4-5 iki 14,50 m., projektinių paslaugų kompleksus.
Suprojektuoti sekantys svarbesni objektai:
- Krantinė Nr.3; AB „Krovinių terminalas“, projektinė dugno altitudė minus 14,00 m., ilgis – 300,59 m.;
- Krantinės Nr. 5, 6, AB „KLASCO“, projektinė dugno altitudė minus 14,00 m., bendras ilgis – 421,52 m (264,41 + 157,11 m.);
- Krantinės Nr. 7, 8, 9 AB „KLASCO“, projektinė dugno altitudė minus 14,50 m., bendras ilgis – 516,27 m. (171,40 + 180,00 + 164,87 m.);
- Krantinės Nr. 27-42 „Kruizinių laivų terminalas“: Nr 27 projektinė dugno altitudė nuo minus 6,00 m iki minus 10,00 m., Nr. 28-33 projektinė dugno altitudė minus 10,00 m., Nr. 34-42 projektinė dugno altitudė minus 6,0 m., bendras ilgis – 843,82 m (87,17 + 361,41 + 395,24 m);
- Krantinės Nr. 66A ir 67A, specializuotas pirsas, UAB „BEGA“ (statomos šiuo metu), projektinė dugno altitudė minus 14,00 m., bendras ilgis 494,50 m
- Krantinės Nr. 71, 72, specializuotas pirsas, UAB „BEGA“ projektinė dugno altitudė minus 12,00 m., bendras ilgis 404 ,65 m
- Krantinės Nr. 82-89, konteinerių terminalas, LKAB „Klaipėdos Smeltė“, projektinė dugno altitudė minus 14,00 m., bendras ilgis 554,0 m
- Krantinės Nr. 90-96, konteinerių terminalas, LKAB „Klaipėdos Smeltė“, projektinė dugno altitudė minus 14,00 m., bendras ilgis 482,59 m.;
- Krantinės Nr. 141-142, medienos perkrovimo krantinės, AB „Klaipėdos terminalas“, projektinė dugno altitudė minus 11,00 m., bendras ilgis – 224,58 m.;
- Krantinės Nr. 143, 143A, konteinerių terminalas, AB „Klaipėdos terminalas“, projektinė dugno altitudė minus 11,00 m., bendras ilgis – 781,39 m.;
- Krantinė Nr. 144 AB „KLASCO“, projektinė dugno altitudė minus 11,00 m., bendras ilgis – 469,90 m.;
- Krantinė Nr. 150, RO-RO tipo laivų krantinės, AB „KLASCO“, dugno altitudė minus 8,00 m., bendras ilgis 175,39 m.
Parengti ir įgyvendinti Danės upės krantinių ir jachtų uosto Klaipėdoje, turistinių krantinių komplekso Nemuno upėje nuo Rusnės iki Birštono, upių uostų Uostadvaryje, Rusnėje bei Kaune, bunų Palangoje ir Nemuno upėje projektai, taip pat paruoštas Ro-Ro krovinių terminalo Ventspilio uoste (Latvijos Respublika) projektas.
Įvairiuose projektuose pateikiami visų tipų uosto statinių projektiniai sprendiniai: gravitacinių, estakados tipo, plonasienių bolverkų, plaukiojančių ir šlaitinio profilio iš akmenų. Projektuose siūloma naudoti šiuolaikines statybines medžiagas (kombinuotus profilius, geosintetines medžiagas ir kt.). Naujausių technologijų ir mechnizmų panaudojimas projektuose leidžia pagerinti statybos – montavimo darbų kokybę, sutrumpinti darbų atlikimo terminus bei padidina kapitalinių sąnaudų efektyvumą.
UAB „Hidrosfera“ dirbantys kompetetingi specialistai turi pakankamą uosto hidrotechninių statinių projektavimo darbų patirtį ir potencialą bei kompiuterinę techniką. Nuo 2002 metų bendrovėje įdiegta ISO 9001:2008 kokybės vadybos sistema.
UAB „Hidrosfera“ vadovaujasi penkiais pagrindiniais principais:
- Techninis ir profesionalus darbas;
- Visas naujoves į projektus;
- Projektų kokybė – sėkmės garantas;
- Viena diena anksčiau sutartinio termino;
- Kainų klausimas - ne pagrindinis.